Jerka med några timmar tillgodo

Annikas Jerka denna vecka lyder:

Många beställer sina böcker från Bokus eller Adlibris. Har du andra tips på internetbokhandlar eller liknande där man kan få tag på böcker till åtkomliga priser?

Jag tipsar om http://www.antikvariat.net/ där har jag hittat gamla godingar, och en del nyare faktiskt, både till mig själv privat och till jobbet/gymnasiebiblioteket. Nu senast var det en elev som ville läsa Stephen Kings Christine och den hade vi inte hos oss. Fjärrlån nästa tänkte jag men det var omöjligt att låna in den från något bibliotek. Då hittade jag den på ett antikvariat någonstans i Sverige (minns inte var) och köpte den till en relativt billig penning. Antkvariat.net är en toppensida när man letar böcker som inte finns att köpa nya längre. Testa vetja!

3 tankar om “Jerka med några timmar tillgodo

  1. Pingback: Länklista för bokshopping online « BokBild

Lämna en kommentar