Är bara tvungen…

2 thoughts on “Är bara tvungen…

  1. Hej, du är biblotekarie va?
    Jag såg förr att du skulle läsa ”boktjuven” av Markus Zusak, har du läst den än? Jag älskade den och jag gör ett arbete om honom nu och den ska vara inlämmnad på fredag och jag har fortfarande en intervju kvar.
    Den ska vara med vem som helst som vet något om honom. Så om du vet något om honom så skulle jag vara jätte glad om du kunde svara på detta, men på min mail i stället.

    Du skulle bidra till mycket om du bara visste lite om honom!!

    Hoppas du läser detta snabbt!

    Byebye!

Kommentera

