Mitt liv i litteraturen

Mari på norska bloggen Flugten fra virkeligheten har roliga saker för sig. Nu har hon hittat en utmaning som heter Mitt liv i litteraturen. Utmaningen går ut på att du svarar på ett gäng frågor. Svaren skall vara titlar på böcker du läst under året. Jag hänger på! Gör det du med! Fritt översatt från norskan :)

Beskrivning av mig: Som Zlatan fast bättre :)

Hur känner jag mig? Cynisk romantiker

Platsen där jag bor: Vargön

Om jag kunde resa var som helst, så åker jag till… Easter Parade

Min favorit när det gäller transportmedel: Ett halvt ark papper

Min bästa vän är: Elin under havet

Jag och mina vänner är: 100 sätt att rädda världen

Hur är vädret? Om man håller sig i solen

Något jag fruktar: Sankta psyko

Det bästa rådet jag kan ge: Släpp inte taget

En tanke för dagen: Pappa, jag älskar dig

Hur jag kan tänka mig att dö? Utan titel

Min själs nuvarande tillstånd: Ibland bara måste man

Se där, men om det beskriver hur jag är vete katten!

Om du vill se vilka fler böcker jag läst under året så klickar du här!

5 tankar om “Mitt liv i litteraturen

  1. Pingback: Mitt liv i litteraturen « TinaO

Lämna en kommentar