Lånat men oläst ~ Tiger Tiger av Margaux Fragoso

Det här var en bok som jag länge velat läsa och sökt efter på mina bibliotek. Nu när jag börjat låna på ytterligare ett bibliotek så visade det sig att de hade köpt in denna titel. Jippi! tänkte jag och lånade hem. Började läsa. Och läste lite till. Men blev inte fast. Så nu är det bye bye till den boken.

Varför det då? Jag vet inte vilka förväntningar jag hade på boken mer än att den nog skulle äckla mig. Så långt kom jag inte. Jag tror inte heller jag skulle uppleva det som SKÖNlitteratur (iofs är det en biografi jag försökt mig på) då den handlar om ett barn/flicka/tonårig tjej som blir utsatt för pedofili. Men jag trodde jag skulle gilla och det gjorde jag inte. Så är det ibland.

Tiger Tiger av Margaux Fragoso får läsas av någon av annan än mig.

Tiger, tiger (pocket)

4 tankar om “Lånat men oläst ~ Tiger Tiger av Margaux Fragoso

Lämna en kommentar