Trillade på ett lästips – igen!

Det går knappt en dag utan att jag hittar ett lästips. Det jobbigaste är ju att komma ihåg allt man ser och läser om. Jag har mer och mer börjat ta kort med mobilen eller Ipaden när jag ser något intressant.

Vi har en kille som säljer GT på söndagar och det har blivit att vi köper den. Det är inte så ofta det står något wow! Idag var det listor över de par som tjänade mest pengar i de olika kommunerna här på västkusten. Och?!

Det jag fastnade för i dagens tidning var däremot en recension av boken Det som händer i skogen av Hilda-Maria Sandgren. Linda Skugge har läst och tyckt till. Hon skriver inte så mycket om själva berättelsen men det är en känsla hon beskriver som gör att i alla fall jag blir nyfiken på Sandgrens bok.

Har tagit ett kort på texten men får se hur det blir online, när det är publicerat och klart. Någon som redan läst?

IMG_0339.JPG

Kommentera

