Utmaning 2013?

Har funderat fram och åter på om jag överhuvudtaget skall hänga på en utmaning i år eller om jag skall hitta på en egen utmaning. Men nej, så blir det inte. Jag tror det räcker med alla böcker som jag tipsas om via bloggar, förlag, tidningar, tidskrifter och kataloger.

Min mor tyckte jag skulle hänga på en hon har tillsammans med sina vänner. Men den sträcker sig över tre år. Läsa Bibeln. Skulle vara intressant men inte just nu.

Jag gör som Breakfast Book Club, det går som det går. Jag skall helt säkert ändå plöja ett helt gäng böcker under året i alla fall. Och bara de jag verkligen vill läsa. Känns bra!

Kommentera

