Nej, det bidde inte nåt!

Men jag gläds med alla andra som fått möjligheten att vara Bokmässans bloggambassadörer det närmsta året. Jag sökte men blev inte utvald. Och så här i efterhand känner jag att det inte gjorde så mycket för jag har fått en annan utmaning. Eller vad ska jag kalla det?! Jag har fått en tjänst som bibliotekarie på  Högskolan Väst i Trollhättan. Jippi!!!!!!

glädje

Sade upp mig från mitt nuvarande arbete i fredags och kring 1 februari arbetar jag bara på högskolan i grannstaden. En härlig känsla! I fredags kväll hade jag ruskigt svårt att somna. Låg och tänkte på allt som skall avslutas och överlämnas till kollegorna på snart gamla jobbet på Birger Sjöberggymnasiet i Vänersborg. Och så låg jag och tänkte på min nya tjänst och allt vad det innebär. Härlig känsla!

Ser fram emot en fin start på nya året!

Kommentera

