#TATUH

har blivit ett begrepp på Twitter märker jag. Vadå kanske någon undrar? Jo, Torka Aldrig Tårar Utan Handskar. TATUH.

Såg första delen av serien på tv igår, tillsammans med många andra har jag förstått. Jag menar, de var inte hemma i min soffa, utan i sina egna soffor hos sig. Men idag på fikarasten, på lunchrasten och på bussen hem från jobbet pratades det om, jag skulle vilja kalla det, höstens bästa. För det tycker jag det är.

Är nästan lika nöjd med första delen i tv-serien som jag var efter att ha läst första delen i bokserien. Böckerna överträffar väldigt ofta filmen och så får det vara. Jag är glad över att Jonas kände att det var hans plikt att skriva detta tidsdokument.

Vad tyckte ni om gårdagens begivenhet?

Kommentera

