333

Mitt förra inlägg var det trehundratrettiotredje i raden här på denvarbra. Wow! tänker jag. När jag startade bloggen i april förra året hade jag nog inte så mycket tankar om var detta skulle ta vägen men nu är vi här och jag tycker det fortfarande är roligt och stimulerande att blogga. Bristen på tid att läsa och skriva om det jag läser är väl det största ”problemet” i dagsläget. Har också en massa att skriva om från Bokmässan och skall försöka få till tiden i kväll. Efter middag, barnens läxor, tvätthögen och…. borde gå en kurs i konsten att prioritera din blogg!

Hoppas ni hänger med framöver och gillar att läsa det jag plitar ner. Jag fortsätter, var så säker!

Fick mail idag från Massolit förlag och de undrade om jag ville läsa Huden är det elastiska hölje som omsluter hela lekamen av Bjørn Rasmussen. Har den på min Önskelista så det passar ju bra. Den fick fin kritik på Litteraturmagazinet! Nu skall jag läsa och recensera.

2 thoughts on “333

Kommentera

