Söndag på Bokmässan

Fredag och lördag jobbar jag och missar således allt skoj som sker i Göteborg dessa dagar. Men tänker följa evenemanget via sociala medier!

Söndagens seminarier är som bekant kostnadsfria vilket då också leder till att ännu fler människor styr stegen mot Svenska Mässan. Följande seminarier kan jag tänka mig att gå på denna dag:

Våld och intolerans i sportens värld 11-11.20, F5

krockar med

Lär dig snacka skandinaviska 11-11.20, F3

Stockholm, Sverige, en het fredag i augusti 11.30-11.50, F3

Hinder är till för att övervinnas 12-12.45, H1

krockar med

Livspusslet, hur gör man? 12-12.20, G4

krockar med

Sjöwall Wahlöö 12-12.20, F4

Begravda elefanter 12.30-12.50, G4

Nytt liv i en mörk värld 13-13.45, V-hallen

krockar med

Mitt positiva liv 13-13.20, G4

Fler krockar denna dag, får se vad jag väljer. Mor och moster skall åka med på söndagen och vi skall ju hinna mingla då också.

Detta seminarium skickar jag min mamma på, hon gillade Sundströms första bok, Vinteräpplen

Boel, 30 och Oscar, 90 10.30-10.50, H1

Jag ser nu att jag hade behövt fyra mässdagar. Kanske kan detta ordnas till nästa år?

Kommentera

