Torsdag på Bokmässan

och mitt program ser ut så här:

Hur utformar vi framtidens skolbibliotek? 10-10.20, F5

På tröskeln till tonårsvärlden 10.30-10.50, F4

Lusten att skapa och lusten att läsa 11-11.45, K3

Hur roligt får det bli 12-12.20, F4

Vi måste tala om tystnaden 12.30-12.50, F5

Erotik för unga 13-13.20,F4

krockar med

Bibliotekariernas kompetens i framtidens bibliotek 13-13.45, G4

Från skivrecension till skönlitteratur 14-14.20, F5

Sociala medier och bokens framtid 16-16.45, G4

Relationer på mellanstadiet 17-17.45, H1

 

Det känns som ett digert program, antagligen väljer jag bort något eller några seminarium under dagen. Får se hur jag gör med krocken vid ett-tiden, troligen väljer jag att lyssna på vilken kompetens jag behöver i framtiden. Och så skall det hinnas mingla och strosa runt bland utställare också. Pust! Men skoj ska det bli!

Bok & Bibliotek

 

 

 

Kommentera

