Testar Twitter

Twitter Religion

Från och med 1 januari 2013 kommer jag tillsammans med en hel massa andra  få en ny arbetsgivare, Kunskapsförbundet Väst, då Vänersborgs och Trollhättans kommunala gymnasieskolor och Komvux/Lärcentrum bildar just detta förbund. Träffade förbundschefen för någon vecka sedan i fackliga sammanhang och han berättade att han finns på Twitter. Blev lite nyfiken på detta så nu har jag gjort mig ett konto där. Det var lite trixigt att välja ett okej namn som skulle passa både bloggen och eventuellt personliga inlägg. Det slutade i alla fall med att bloggen/jag heter @denvarbrajt (bloggnamn samt mina initialer) men man kan ju också om man vill läsa det som ‘den var bright’ och det passar ju också bra!

Så vill ni följa blogginläggen via Twitter så sök fram @denvarbrajt på Twitter. Välkomna!

Sedan tidigare har ju bloggen en sida på Facebook också, den hittar ni här . Klicka in och gilla!

Nu återstår bara att lägga till ett Twitterflöde här på bloggen. Men det kan ju inte vara så svårt!

 

 

 

Kommentera

