Vad skulle din blogg heta om du skulle byta namn på den idag?

Har funderat ihop fler av mina senaste inlägg sittandes på bussen som numer tar mig till mitt jobb i Trollhättan fyra dagar i veckan.  I och för sig tar turen bara 25 minuter men det är en lagom stund för att tankarna skall virvla iväg. Där på bussen föddes tanken att om jag i dagsläget skulle köra i gång en ny blogg eller ge denvarbra ett nytt namn så skulle den kunna heta Bokbussen. Efter lite googlande visar det sig att det finns en blogg som heter Bokbuss på tur och det är Kramfors bokbussfolk som bloggar där. Kanske finns det fler bloggar med bokbuss i titeln.

I dagsläget känns det lite meckigt att byta namn, lite lite inkört är det misstänker jag.  Inte som de där stora bokbloggarna men i alla fall…  Jag gillar fortfarande denvarbra!

Vad skulle din blogg heta om du skulle byta namn på den idag?

2 thoughts on “Vad skulle din blogg heta om du skulle byta namn på den idag?

  1. Jag har också funderat på att byta namn, men då blir det ju att starta ny blogg och det känns för jobbigt. Har i och för sig redan bytt namn (Jessicas grotta), men adressen är den gamla. Adressen till min blogg i dag är http://dreamingtiger.blogg.se, men om jag skulle byta namn/adress skulle det nog få bli jessicasgrotta.blogg.se. Vet i och för sig inte om det finns en annan blogg med den adressen, men om man bortser från det så hade det fått bli det. :-)

Kommentera

