Omprioritering av läslista

Fast jag vet inte om jag kan påstå att jag har någon riktig läslista, snarare en tanke om att några böcker behöver läsas före andra. Orsaken är att några böcker har jag bara fått låna i två veckor på bibblan och då får ju de prioriteras. Och den där ordningen förändras mer eller mindre hela tiden. Kom igår hem från några dagar i Danmark och har fått meddelande om att tre böcker ligger på biblioteket i Vänersborg och väntar på mig. Antagligen är det så att det är några titlar med kortare lånetid (nyutkomna böcker) så då får jag prioritera om igen. Sån’t är livet!

Dags att hoppa upp på cykeln och trampa milen det är tur och retur staden!

Kommentera

