Louisiana Literature

Är på väg till  svärfar i Danmark för några dagars semester. Sitter i bilen söderut på E6:an och läser dagens DN där det tipsas om Louisiana Literature som går av stapeln om en månad, mer exakt 23-26 augusti. Känner att jag är på väg till Danmark alldeles för tidigt. Å vad jag skulle vilja åka dit, men har ingen möjlighet till det i år. Synd att det ligger mitt i skolstartstider… men det kommer väl fler tillfällen.

Vad sägs om att lyssna till Patti Smith, Jonathan Safran Foer och Linn Ullmann? Inte helt fel va?!

 

4 thoughts on “Louisiana Literature

    • Åh, vad avundsjuk jag blir!! Ha några riktigt fina dagar där och återkom gärna om hur det var. Det tror jag iofs du redan tänkt göra via din blogg, men…!

Kommentera

