Jag blev Booked och fick Skriva!

Har försökt bli Booked ett antal gånger nu men det har visat sig vara mindre enkelt, alltså ganska svårt. Inte förrän nu lyckades jag, när de delade ut 500 exemplar av Tidningen Skriva. Så här sitter jag med mitt ex och bläddrar.

Jag gillar vad jag läser. Men jag hör nog inte helt till målgruppen, bara lite. Jag har inga ambitioner att bli författare. I vilket fall inte nu. Och i så fall blir det nog inte deckarförfattare av mig. Men det finns annat. Till exempel, i detta nummer:

  • 7 sätt att tjäna pengar på din blogg
  • Läsarbrev
  • Tävlingar
  • Novelltävling
  • Tips på olika saker man kan köpa eller ställen att besöka

Det är en lättsam tidning som jag kan tänka mig att köpa ett lösnummer av då och då.

 

2 thoughts on “Jag blev Booked och fick Skriva!

  1. Ping: Någon som missat Skriva nummer 5? | Den var bra

  2. Ping: Nu så! | Den var bra

Kommentera

