Just precis nu…

Hermia says och Ord och inga visor har kört en Just precis nu-enkät det sista. Jag hänger på!

… läser jag: Sommardåd: två berättelser av Stephen King, varav den första Vårbedrift är grunden till filmen Shawshank Redemption.

… tror jag att jag ska läsa den här boken härnäst: Stål av Silvia Avallone då jag är med i Enligt O:s Italientripp nu i maj

… borde jag: plugga in kunskaper om fackligt arbete…

… är jag nyfiken på: Johanna Ekströms Om man håller sig i solen. Vi skall läsa den i läsecirkeln, spännande!

… längtar jag efter: några hellediga dagar så jag kan gotta ner mig en massa böcker och sedan blogga om dem! Kanske kan jag hitta någon dag i Kristi himmelsfärdshelgen. Hoppas!

2 thoughts on “Just precis nu…

  1. Ping: Just precis nu… | Jennys bokstavliga vardag

  2. Ping: Just precis nu … | Jennys bokstavliga vardag

Kommentera

