11:an part 2

Ena halvan av utmaningen gjord här nedan. Nu är det dags att svara på elva frågor till. Nu är det Maria på Unga Vuxna som utmanar mig. Här kommer frågorna och svaren! Tack för förtroendet!

1. Vad gör du när du inte känner för att göra något alls? Läser en bok!

2. Hur länge skulle du kunna klara dig utan din mobil? Aj då :) kanske en kort dag. Fy beroende…!

3. Vad anser du om ordet ”hen” som personligt pronomen? Har använt det någon gång men det faller sig inte riktigt rätt.

4. Om du fick beställa en bok, vad skulle den handla om och vem skulle skriva den? Jag skulle önska att min mormor skulle skriva en bok om sitt liv!

5. Fotboll eller hockey? Nä, jag gillar bandy!

6. När jag var liten var jag… blyg och skulle bli flygvärdinna.

7. Varför ska man twittra? Jag vet inte, har inte hopat på det än.

8. Vad har du i din väska? Tom matlåda, två böcker, nycklar, plånbok och en massa smålappar med boktitlar och bloggtips på.

9. Nästa film du vill se på bio? Ingen aning, går på bio typ en gång/år…

10. Vad var det första du gjorde på Internet idag? Godkände en kommentar!

11.  Vilken bokkaraktär eller allmänt känd person skulle du ta med på en road trip genom USA? Mark Levengood kanske, eller Roberto Saviano, spännande samtal kan det nog bli med honom i bilen!

Sådär Maria, det var mina svar på dina frågor.

3 thoughts on “11:an part 2

  1. Ping: Elvan frågor serverade! | Den var bra

  2. Tack! Det var roligt att få lära känna en ny bloggare! :)
    Jag har aldrig varit på bandy. Men jag har en Vetlanda-mössa om jag någon gång hamnar i Vetlanda och det råkar vara match!

Kommentera

