Att ta vara på sin tid…

Egentligen borde jag ligga under täcket i soffan och plöja böcker på löpande band. Men det finns ju så mycket annat skoj att syssla med när tiden finns för en gångs skull. Sjukskriven på tredje veckan på grund av vinterns och vårens (vart tog du vägen?!) alla infektioner med ytterligare en vecka kvar innan det är dags för jobb igen känns tiden oändlig… men det vet jag ju att den inte är, fnys! Har ändrat om temat på bloggen till Reddle istället för Twenty Eleven. Har också ändrat lite i högermenyn. Nu skall jag läsa. Fast det förvånar mig inte alls om jag kommer på mig själv med att fortfarande surfa runt på nätet om en timme eller två… Skärpning!

En bild på vår soffa hittade jag här men avslutet till höger, sett framifrån, är mer svängt på vår soffa. Skönt!

One thought on “Att ta vara på sin tid…

Kommentera

