Trumpetfanfar!

Idag, den 13 mars, är det ett år sedan jag sjösatte denvarbra! Grattis till bloggen och till mig! Vad fort det gick.

Anledningen till att jag började blogga var främst att jag ville få en överblick över det jag läser och det jag vill läsa. Att det fanns så himla många läsvärda bloggar att följa runt kring i vårt land och några grannländer, var inget jag tänkte på då. Men huj vad många bra bloggare det finns i cyberspace! Det har varit ett skoj år, jag har hela tiden känt att jag vill blogga mer och oftare, men allt har sin tid. Nu kör vi vidare! Ambitionen finns där!

4 thoughts on “Trumpetfanfar!

    • Tack! Ja det hoppas jag, det är skoj, utmanande och utvecklande men jag tycker det är lite svårt att prioritera bloggen ibland när annat kräver mer tid. Men sånt är livet!

Kommentera

