Timmarna och Svikaren

Nästan samtidigt som jag avslutade Michael Cunninghams Timmarna fastnade jag i Katarina Wennstams Svikaren. Det enda jag vill göra nu är att läsa! Men det går ju inte tyvärr, vardagen för med sig så många andra måsten.
En reflektion kring Timmarna kommer efter nästa måndag klockan 19 för då har vi bokcirkelträff och skall prata om denna bok. Svikaren har jag nog läst ut inom kort, om några dagar kanske, så en reflektion kring den boken är också på ingång. Jag vill bara säga en sak, Wennstam är en modig författare. 

Bilden är lånad från Boktipset.se

 

2 thoughts on “Timmarna och Svikaren

Kommentera

