Den där utmaningen

Eller en av dem i alla fall, går det inte så bra med. Mina hyllvärmare har jag inte börjat läsa än. De står så fint i olika hyllor i mitt hus men jag tänker på dem och snart kanske det är dags att gå i gång… här är listan igen

Jag ska ge dig världen – Chufo Lloréns
Boktjuven – Markus Zusak
Norrlands svårmod – Therése Söderlind
Kärleken i Julia Anderssons liv – Åsa Moberg
Undantaget – Christian Jungersen
Hoppas – Åsa Aderberg Strollo
Toffs bok – Kalle Dixelius
Stockholm Rosé – Sophia Wolf Lösnitz
Böcker inom och omkring oss – Aidan Chambers

2 thoughts on “Den där utmaningen

Kommentera

