Jag trillade också dit!

En del  bokbloggare har det senaste besökt Agnes i Lund och klickat hem lite olika böcker. Jag lockades också dit när det finns möjlighet att fynda! Följande böcker är beställda och på väg hem till mig. Allt för det fina priset 336,49. Trevligt! Kan man köpa lästid också?!

Cyril Hellman: Gå Johnny, gå, gå en bok om svenskar och amerikaner i New York, om vänskap, överlevnad, rock, musik, film och wannabees. Inte vad jag brukar läsa men den verkar bra.

Tawni O´dell: Avvägar är en mörk och intensiv skildring av en ung man i det andra Amerika. Sånt gillar jag.

Franz Kafka: Processen dags att läsa den nu då.

Fritiof Nilsson Piraten: Tre terminer studentliv i Lund 1943

Osamu Dazai: Inte längre människa en roman som ifrågasätter både mänskliga ideal och hela samhällets uppbyggnad. Skrevs 1948.

Arthur Golden: En geishas memoarer kommentar överflödig

Haruki Murakami: Norwegian Wood favorit som jag vill äga

Maja Lundgren: Pompeji besökte Pompeji 1989 och har ännu inte slutat förvånas över denna stad

Frank McCourt: Ängeln på sjunde trappsteget Irland, hört mycket gott om denna bok

Marita Conlon-Mckenna En hattaffär på hörnet en stillsam, trevlig, underhållande roman, sägs det.

Kommentera

