skriva_nr1_omslag_lowres

Efterlysning – Tidningen Skriva!

Så väntar jag spänt på mitt första nummer av tidningen Skriva. Betalade fakturan alldeles nyss och hoppas på att få nummer två lite i efterskott. Jag vill inte vänta till nummer tre ju! Jag mailade redaktionen och frågade om det var möjligt att få köpa nummer 1 så där lite i efterhand men första numret är slutsålt. Är det någon av er där ute som köpte nummer ett av Skriva som skulle vilja låna ut det till mig en vecka eller så? Maila mig då på jessica(at)j-thorn.dk. När jag skickar tillbaka ditt ex följer en pocketbok med som tack. Det är detta nummer jag efterlyser!

4 thoughts on “Efterlysning – Tidningen Skriva!

    • Hej! Kollade in din blogg för att ev hitta kontaktuppgifter till dig men utan resultat. Här kommer min adress, skicka med din så får du något trevligt att läsa i retur!
      Jessica Thorn, Nordkroksvägen 44, 468 33 Vargön. Jättetack!

  1. Ping: Skriva är här! | Den var bra

Kommentera

