Justine Lévy

image

Jag brukar inte vara den som köper böcker bara så där men nu har jag trillat dit två gånger redan i år. Första lilla sändningen bestod av böckerna ovan, Justine Lévys En ovärdig dotter samt Vi ses på Place de la Sorbonne.
Jag klickade även hem Nyår av Stig Larsson då det pratats en del om honom det senaste. Började läsa ett kapitel direkt och det kändes lite speciellt men bra. Boken ska visst handla om en man som efter en olycka tappar minnet och/eller sin empatiska förmåga och därigenom väljer att bryta med sin fru och barn.
När det gäller Lévys böcker har jag läst flera blogginlägg som tar upp dessa och innehållet lockar en sån som mig. En spännande läsvår väntar!

Kommentera

