Utmaning 2012

Som många andra här i bokbloggarsfären får det bli ett försök till utmaning även här. Men vad skall utmaningen bestå i då månntro? Det lutar lite åt  ”kill hyllvärmare” för det finns det några av här hemma. Samtidigt lockar det att läsa klassiker. Tänker att jag kan plocka ut ett gäng författare och titlar ur boken 1001 böcker du måste läsa innan du dör av Göran Hägg och lägger manken till att få gjort det under nästa år. Till dags dato har jag läst 45 av Häggs utvalda titlar så det finns några kvar att plöja! Drygt två dagar kvar på 2011 så jag har fortfarande lite tid att bestämma mig för vilken utmaning jag skall anta. Eller så blir det båda.

Kommentera

