Igelkottens elegans

På jullovet skall jag bland annat läsa Igelkottens elegans. En gång till. Vi skall diskutera den i den läsecirkel jag är med i. För att värma upp inför läsningen lånade jag filmen på biblioteket idag. Jag har stora förhoppningar men är rädd att de inte infrias. Igelkottens elegans är en av de absolut bästa böcker jag läst, jag har svårt att tro att filmen kan vara lika bra. Men det återstår att se.

One thought on “Igelkottens elegans

  1. Ping: Favoriten som föll | Den var bra

Kommentera

