Okej då!

Har länge tänkt ‘nej inte jag’ när det gäller alla små enkäter som olika bokbloggare svarar på. Men nu har jag trillat dit! Här kommer mina svar på enkäten jag hittade hos bland andra Påhittade nöjen . Vi får se om det blir några fler ifyllda enkäter en annan gång!

Hej! Kärlek @ första träffen
Vem är du? Ivanhoe
Hur önskar du att du kunde vara? (Ha) Igelkottens elegans
Vad gör du helst en ledig dag? Looking for information
Beskriv ditt favoritdjur. Tordyveln flyger i skymningen
Hur ser du ut? Kalla mig prinsessa
Beskriv ditt humör idag. Ingen människa en ö
Vad är viktigast i ditt liv? Kärlek och uppror
Vad är helt oviktigt för dig? Historien om Porsche
Beskriv en plats du trivs på. Under valnötsträdet
Beskriv något du tycker är vackert. Världens lyckligaste folk
Vad längtar du efter mest just nu? 13 dygn i rymden
Vad längtar du inte alls efter? Dödscellen

Ja, så blev mina svar och de får läsas med humor närvarande!

 

2 thoughts on “Okej då!

  1. Har inte så många böcker hemma direkt utan de flesta lånar jag, kanske kan bli lite svårt för mig att svara på en sådan enkät men hade kanske varit kul!

Kommentera

