Nytt utseende

Kände att jag vill förnya bloggens utseende en aning. Och tada! Vad tycks? Jag tror jag gillar det. Jag försökte också ändra typsnittet men det skulle kosta, en nätt liten summa, men när jag skrev in kortsiffrorna visade det sig att det var tvunget med ett kreditkort. Hrmpff! Och det vill jag inte ha. När det gäller sidorna om bloggen och vad jag läst under 2011 skall jag trixa hit dem så småningom.

Hoppas ni inte tycker det ser för blått ut, jag gillar det i alla fall. Och är det så att du inte gillar blått kan du lätt scrolla ner en aning så blir det gult!

Kommentera

