Bristvara

Jag önskar mig mer tid. Jag önskar en semestervecka till så jag kan få plöja ytterligare ett gäng böcker. Jag håller fortfarande på med Grimsruds En dåre fri och den är fortfarande bra! Men, just nu är det kurslitteraturen som tar min tid. Om en stund skall min ”studiegrupp” chatta kring en uppgift vi enskilt lämnat in i helgen. På onsdag drar nästa moment igång, då handlar det om upphovsrätt. Lite torrt men bra att kunna i detta tidevarv. Och ja, det är intressant!

Vi får se när jag tar mig igenom Grimsrud. Det blir i alla fall inte i helgen för då är det Bokmässan som gäller. Jag skall dit både fredag och söndag. Återkommer säkert med lite glimtar därifrån!

Kommentera

