novel-tea

En stor kopp te

Jag gillar te. Läser gärna en god bok under tiden jag dricker mitt te. Jag har några stora temuggar, baljor kallar en del vänner dem, som jag fyller minst en gång om dagen. Gärna både morgon och kväll. Vad jag väljer för smak på mitt te beror lite på humör, jag är fortfarande mest en svarttedrickare. Det gröna smakar lite för mycket hö enligt min mening och det röda är gott men inte i så stora volymer som mina baljor kräver. Surfade runt lite på nätet och hittade dessa trevliga tepåsar inklusive litterära citat från olika delar av världen. Vill du läsa mer om dem så klicka in dig på Bag Ladies Tea.

Kommentera

