Mark är först ut!

Alltid lika spännande att se vilka som blir årets sommarpratare. Jag har i flera år haft ambitionen att lyssna på i alla fall några av programmen dagtid men av kanske inte så konstiga anledningar faller ibland. Som tur är sänds ju programmet i repris på kvällen och dessutom läggs det på Sveriges radios hemsida så man kan lyssna när som helst och var som helst, nästan…

Några datum och sommarpratare jag skall försöka komma ihåg att lyssna på i sommar är:

Mark Levengood 25 juni
Torgny Lindgren 26 juni
Jonas Jonasson 9 juli
Babben Larsson 23 juli
Patrik Sjöberg 5 augusti
Daniel Adams-Ray 9 augusti

Anledningarna till varför jag siktat in mig på dessa är blandade men Daniel Adams-Ray vill jag lyssna lite mer på beroende på denna låt. Mina barns favvo! Och låten är faktiskt helt okej!

Kommentera

