Packa böcker

Åker till Danmark i morgon och självklart skall det packas med några böcker. Är ledig en vecka så nu skall det läsas och firas påsk!

Har inte bestämt vad än men i bokhyllan finns bland annat några olästa titlar av Joyce Carol Oates och en bok av Christina Stielli, Jag älskar dig inte samt Arkan Asaads Stjärnlösa nätter. Känner jag mig själv rätt kommer jag stoppa ner allihop, måste ju gardera mig om någon av böckerna inte är något att ha. Kanske slutar det med att jag hittar något bra i svärfars hyllor – och danska är faktiskt inte så svårt!

Tänkte jag skulle botanisera i Kalundborgs bokhandel också, återkommer senare i veckan!

Kommentera

