Ingen favorit

Minns Staffan Westerberg med fasa. Minns Vilse i pannkakan och Lillstrumpa och Syster Yster. Jag har i och för sig inte sett om programmen, det lockar inte, så jag kan inte säga att jag inte gillar dem än idag. Men det tar emot. Såg i en bokkatalog att Westerberg kommit med en bok som heter Elvaåringen. Det skall vara en självbiografisk resa om hans liv. Kanske får jag en annan syn på denne man och hans barnprogram om jag läser hans bok och därefter ser om programmen från min barndom? Kanske.

Kommentera

