Alex Schulman

På jullovet läste jag Alex Schulmans Skynda att älska där han skriver om sin relation till sin far Allan Schulman. Jag gillade den boken skarpt! Det är en mycket fin och kärleksfull bok som satte spår. Strax efter att jag läst ut Skynda att älska ställde jag mig på kö på Schulmans nästa bok  Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött. Idag har jag varit och hämtat boken på bibblan här i Vargön. Jag har höga förväntningar, hoppas de infrias!

Kommentera

