Så var det ordnat!

Redan i fredags fick jag första avsnittet av Lina Forss bok Allra hemskaste syster i min mail. Boken får jag då jag blev ”halv-booked” för några veckor sedan. I morse kom så det femte avsnittet. Jag hade i min enfald tänkt att det skulle gå att läsa dem i samma läsare som jag har till de böcker jag laddar ner från Elib, men tji fick jag. Med lite hjälp från maken som letade lite på nätet efter vad som kunde passa laddade jag först ner Kindle-appen för Android men det ville sig inte. Men det gjorde i och för sig inget för det var en trevlig app med många gamla klassiker gratis att ladda ned. Mer om det i ett annat inlägg. Därefter klickade jag hem appen ePub Reader och då löste det sig så nu skall jag börja läsa Forss bok. Det tråkiga är att jag gillar appen (Over Drive Media Console) jag har till Elib och Epub Reader är långt ifrån så bra. Jag hoppas inte läsningen kommer att påverkas negativt av detta.

Kommentera

