Elva frågor serverade!

Jag har antagit utmaningen jag fick i form av den nya tidens kedjebrev. Både Maria på Unga Vuxna och Bella på Bellas bok bad mig att svara på 11 frågor. Så i mitt fall blev det 22! Mina svar på deras frågor kan ni läsa i mina två senaste inlägg här och här. Nu är det alltså min tur att hitta på 11 frågor som jag vill att 11 andra skall svara på. Klurigt! Först lite regler:

- Har du blivit utmanad så ska du svara på de 11 frågor din utmanare gett dig och posta på din blogg!
- Välj sedan 11 nya att utmana och länka i ditt inlägg.
- Hitta på 11 nya frågor till dem!

Här kommer frågorna:

1. Bokus eller AdLibris?
2. E-bok eller ljudbok?
3. Bästa tidning eller tidskrift om litteratur?
4. Hur många lån har du på ditt lånekort just nu?
5. Vilka tre författare skulle du vilja ha med i en läsecirkel, ni blir bara fyra?
6. Vilken bok har du haft för stora förväntningar på?
7. Ditt favoritbibliotek?
8. Köpa eller låna böcker?
9. En bra presentbok till ett brudpar?
10. Vilken författare skulle du vilja intervjua på Bokmässan i höst?
11. Vad skulle din självbiografi heta?

Lycka till säger jag till Amelie, 365 böcker att läsa, Hermia Says, Ordförrådet, Linas böckerBokugglan, Bokstävlarna, Lottens bokblogg, Ord och inga visor, Bokbabbel och I min bokhylla. Och nej, jag tror inte du råkar ut för en olycka om du av någon anledning inte svarar på frågorna. MEN! Det vore skoj att se era svar!

12 reaktioner på “Elva frågor serverade!

  1. Pingback: Elva gånger två blir tjugotvå « Lottens Bokblogg

  2. Pingback: 33 frågor « Bokstävlarna – en bokblogg

  3. Pingback: 33. | Bokbabbel

  4. Pingback: Majboksöndag 4: Elva frågor, del 2 av 4 | ord och inga visor

  5. Pingback: Elva frågor om mitt läsande « Ordförrådet

Kommentarer inaktiverade.